online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Al-Fatihah :/
Friday 10 June 2011 | 08:43 | 0 Rain[s]
hmmm , bilaaa dah tengah malam ny aku teringat kenangan manis bersama arwah atuk & abang saudara yangg di anggap sebagai abang sendiri . ya Allah kenapa mereka terlalu cepat meninggal kann akuu di sini . akuu sangat merindui merekaaa . hmm,mengapa mereka terlalu cepat pergi :/

hmm , akuu nak rasa pelukkan dari atuk aku . bilaa aku balik kampung je mesti tak ada orangg dalam rumah tu .yang ada tikuss , kelawar , haiwann bagai . :( . selalunyaaa , kalau aku balik kampung mesti ada atuk akuuu . wahhhhh , best nyaa disaat ituu . tapi semuanyaa tidak akan berlaku lagi . atuk aku sudah tinggal kan akuu .

sudah setahun lebih kan atuk tinggalkann awa dekat sini . Lepas atuk dikebumikann . dalam berapa hari .familyy akuu suruh aku stay dekat rumah atuk aku dengan makcik2 aku . nanti adik ibu akuu hantat balik kl . hmm , malam tu aku nangis sebab akuu rinduu atuk aku . sebelum aku tidur . akuu niat dalam hati " yaAllah bagi lah aku peluang untuk kali terakhir . aku melihat atuk aku " . then dalam berapa jam dah tidur . tibe tibe  aku ade nampak arwah atuk aku baring sebelah aku . hm time tu pulak aku tak terfikir pun tu atuk akuu . hmm then aku sambung tidur balik.

dalam berapa jam yan lalu . aku sedar balik . tengok tengok orang lain . kakak saudara aku . akuu pun tak fikir pape lah kan coz time tu tengah mamai . hmm , esok pagi . aku tanya semua orang dekat rumah atuk aku tuh . dia orang cakap memang kakak saudara aku tidurdekat sebelah aku . dalam hati aku cakap" terima kasih yaAllah . kerana kau beri peluang untuk aku melihat atuk aku kali terakhir " ,

tapi sekarang , niat aku sebelum tidur . tak pernah termakbul .hmm , tak ape aku faham . maybe ade hikmah di sebalik nyaaa . Semoga Arwahh di cucuri rahmat & di tempatkan orang2 yang berimann .Aku memohon kepada Allah semoga aku dapat mimpi indah bersama arwah malam ini . Amin~ :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link