online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Puasaaaaa :D
Tuesday, 21 June 2011 | 08:05 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum :)

Jyeahh ,Alhamdulillah .Aku dah ganti puasaa pada hari ny .Baru sehari.Kira okey lah tu.First,akuu tak sahur cause takde makanan . Ibu cakap tak payah puasa lah.Then ,aku fikir balik .Aku dah janji dekat diri aku nak ganti puasa Minggu ny .Tapi hari ny je aku baru ganti cause Hari Isnin aku tak boleh ganti di atas sebab2 tertentu la ken.

Hmm ,tinggal13 hari je lagi.Haihh ,banyaknyeee . Tinggal sebulan je lagi nak puasa .bilaaa lah nak ganti puasa.Sesiapa tak ganti puasa lagi ganti lah ye .Wajib sebagai seorang UMAT ISLAM  .haha . Nanti kena bayar ape tahh Ustazah aku cakap .Aku lupa.*Sorry my mistake #bah pepatah Apiq Cha . .


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link