online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
untunglahh kannn -..-
Tuesday, 14 June 2011 | 21:30 | 0 Rain[s]
Heyheyy :D

Untunglah kann kaki akuu sakitt tak pergi sekolahhh -..- . Errrr , diaa punn macam tak kesaa je kannn pasal akuu . hmm , okey lah sayanggg . Malas lahh nakk gaduhgaduh pasal benda bodoh . kauuu pun sukaa sakat akuu kannn -..-

Hmmm , akuu rasa kauu dah tak sayang akuuu kannn ? hmm jujurr pleasee . akuu tak sukaa orang penipuu . kau sukaa cakap aku Teeeeeeeeetttttttttttt * secret* . Hmmm kecikk beb hati akuuu . Aku tak tahuu lagi nakk luah kannn mcm mana kat kauuu . hmm , biar lahh kau tahu sendiri . akuu malas nakk mengadu dekat kauu . buad ape aku nak mengadu dekat kauu . bukan kau kesa kan , sayang ? hmm -..-

kauu tahu takk ? aku sayang kauuu ? tahu takkk ? walau punn kitaa jauhh .hati kita selalu dekat . akuu harap kau baca apa yangg akuuu nak luah kan dekat kauu . tapi takk perlu kodd . biar kau tahu sendiri . kbaiiiiiii . Hatiiiiiii sakit gilaa babi :'( . Untunglah kann ade akuu tak secantik ape yang kau impi kann

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link