online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Llalalalala :|
Saturday, 23 July 2011 | 06:59 | 0 Rain[s]
Assalamualaikummm :')

Dengan suka relanyaaa saya berdiri di sini -___- . Kay tukar topic :|

Hmm , tadi hang dekat time's square . Yelaaaa hanya mampu di situ je :') Jalan-jalan . tetibee Yanaaa call . Heee , Diaa dah sampai ts . terus pergi jumpe dia seorang :) . Nervous doe . Yelahh first timee jumpe kodd . Heee , kebetulan jumpee Anaaa . Heee , Comel lahh diaaaa . Sukaaa dress up korangg <33 . Lawaaa :D . Btwww , Best jumpaa korang . Spotting :D

Thenn , jalan-jalan . Mood akuu kadang-kadang ada . Kadang-kadang takde . Atas sebab-sebab tertentu . hm , akuu tak boleh lupakan kenangan kita weh . Bukan kau kay . Tapi diaaaa :| akuu jealous tengok syira denga faiz bahagiaaa . Tapi akuu takde .

Hmm , jodoh semua di tangan tuhan . So akuu tak boleh mengharap sangat lah kan . thanks to everythings :') . Haih , akuuu tak boleh ah macam niyy . Btw . Thanks syiraa dan faiz cause happy kan akuu . Thanks sangat-sangat :)

hmm , I need somebody to LOVE . Yang boleh bimbing naj . Naj teringin sangat dapat bf yang lebih baik daripada sebelum niy . Naj teringin sangat . Ye memang naj jealous tengok orang yang bercouple niyy . Najj teringin nak macam tu . Tapi ape yang naj dapat ?

Ya Allah . Sumpah sedih wehh . Tolong lahh hargai ape yangg naj buad . Naj dah setia dekat seseorang . tapi orang yang naj sayang tinggalkan naj . hm , dah tak ada jodoh . nak buad macam mana .  :'(

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link