online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Selamat tinggal :')
Wednesday, 6 July 2011 | 03:21 | 0 Rain[s]
Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmmm :)


Jyeahhhhhhh . Abang besar kitaaa . harhar . Besar lah sangatttttttt . Harhar . Budakk nakal siod dia ny . Haha . Sukaa ejek syiraa budu . Shafiq Carpet :D . Btw, sesiapa yang kawan dengan diaaaa best . diaa spottingg :D . jual carpet lagi tuu . harhar . Kidding je :D


Sekarang kau dah blah dari kiaramas kann sebab ape . Atas sebab-sebab tertentulahh kannnn . Tak nak jatuh kan maruah kauu . sebab tu aku tak cakap tau apiq  Btwwww , If kauu dapat mohon pindah kiaramas balik . Kau dah janji dengan aku yang kau akan berubah satu hari nanti . Okeyy . kau bukti kan & aku pegang janji kau apiq . 


Harhar , sumpah sedih bhai . Kelas 2 Juvana  kahkah . Juvana lah sangat -_- . 2 Cempaka :D . Dah sunyi cause abg besar takde . Hahah . Tinggal ayahanda ,Syazwan & jimmi . semoga berubah dengan secepat yang mungkin . Ingat aku pegang janji kauu :) . 


Klahhh , Pesanan daripada budak2 kelas 2 cempaka : Jangan lupaaaaaaaaaaa kitaorang dekat sini ye . Kau jaga diri . Kami semuaaaaa tak akan pernah lupakan kauu . Terutama syiraa . kau ejek diaaaaaaa kan . harhar . Sekarang dah takde lahhh abg besar xD . Kbyeeeeeeeeee :') . 

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link