online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Biyy :/
Thursday 20 October 2011 | 03:39 | 0 Rain[s]

Biyy , kenapa biyy buat sayang mcm niyy ? Biyy , iloveyousomuch . Kau tahu tak aku sayang sgt dekat kauu . Aku tak pernah sayang kau sampai macam niyy weh . Akuu tak pernah sayang ex aku mcm ni . Sayang kauuu sangat-sangat . Hanya Allah saje yang tahu betapa banyaknye aku sayang kau biyy .

Biyy , akuu menangis sekarang niyy biyy . Hati akuu sebak sgt2 biyyy . Ya Allah hati akuuu berkecai biyy . Akuu sayang kau sgtsgt . Aku sentiasa ingat kau . Setiap saat setiap minit . setiap hari biyy . Aku tak pernah lupa kauuu . seriously tak tipu biyy .

Aku tak boleh berhenti menangis biyy . Aku sayang kauu sangat2 . kau tahuuu aku niy mudah menangis . aku sensitive :'( . Noww , aku off phone cause aku sakit hati dengan kauu . :*

Hmm , btw . Iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomuch ! :*

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link