online
Status ; I Love Youu Biyy!
Beautiful Flowers
Biyyy :/
Friday 21 October 2011 | 01:51 | 0 Rain[s]

Sayangg , awak tahu tak .. saya terlalu sayangkan awak :* . Awak mesti tengah baca blog saya kan awak ? Sorry buat awak  marah kalau saya terkasar bahasa apa yang saya tulis niyy .

Pagi-pagi , saya rasa macam malas sangat nak pergi sekolah . Saya tak sentuh buku langsung . Dengan mata saya bengkak . Time dekat sekolah time baca yaasin saya nangis . entah lah awak saya sebak sangat-sangat .  

Semalam , saya solat maghrib . saya berdoaa supaya terangkan hati awak dan air mata saya mengalir dengan laju dan bertambah laju . Hati saya cukup perit sangat-sangat .

tuptuptup dahh masuk isyak .

awak , ibu masuk bilik saya . awak baca niyy eh .

Ibu : kakak kenapa dengan kakak ? Kenapa nangis ? gaduh dengan dia ke ?
Aku : tak ibuu . Kakak nak solat kejap . Ibu keluar jap . kakak nak solat :)
Ibu : okay2 . :)

saya ambil telekung then tutup lampu . Dengan secara mengejutnyee . Ibu saya buka pintu then tanya soalan yang sama .

Ibu : kakak kenapa bagi tahu ibuu ?
Aku : tak ade pape lahh ibu . Kakak nak solat isyak jap :)
Ibu : Baik bagi tahu ibu . kenapa dengan kakak ?
Aku : Ibu please . Tolong keluar sekejap #bukanhalau actually :3

lalu ibu keluar dari bilik akuu .saya solat isyak . Sayaa menangis sampai saya puas . Sampai mata saya bengkak . Saya doa dekat Allah . Air mata saya mengalir dgn lajuuuuu . :'(

Biyy , walau apa pun terjadi sayang tetap sayang biyy sangat-sangat . tiada sesiapa yang pernah gantikan tempat awak, sayang :/ . Cinta kita tak akan pernah rapu . :)

Biyyyy , Iloveyousomuchh . Muahhhhhh :*

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link